ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

گسترش ارائه خدمات درمانی هلال احمر به حاشیه مشهد

  • کد خبر: ۱۰۴۸۵۵
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
گسترش ارائه خدمات درمانی هلال احمر به حاشیه مشهد
محسن ذاکریان که به تازگی به سرپرستی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی منصوب شده است، در گفتگو با شهرآرا، به تشریح مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حدود یک قرن از فعالیت جمعیت هلال احمر در کشور می‌گذرد و سال هاست که مردم با اقدامات بشر دوستانه این جمعیت در مواقع بحران آشنا هستند؛ فعالیت‌هایی که در خراسان رضوی با توجه به حضور گسترده زائران و هم جواری مرزی این استان با دیگر کشور‌های منطقه، اهمیت امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم را دوچندان کرده است.

در این راستا محسن ذاکریان که به تازگی به سرپرستی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی منصوب شده است، در گفتگو با شهرآرا، به تشریح مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود پرداخت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان در زمینه اولویت‌های برنامه خود در جمعیت هلال احمر با اشاره به این قید که باید موضوعات مختلف با حوزه‌های تخصصی هماهنگ شود، گفت: رویکرد و اولویت ما در این مجموعه ارزش گذاری، تحول آفرینی و نشاط بخشی داخلی و نیز در حوزه درمان، گسترش خدمات به ویژه با تمرکز بر مناطق حاشیه شهر مشهد است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی بار سنگینی از دوش نیازمندان این منطقه و اتباع خارجی‌ای که به کشور ما پناه آورده اند برمی دارد، افزود: تحول در آموزش تخصصی برای نیرو‌های این جمعیت و تأکید بر آموزش عمومی برای مردم با هدف افزایش مهارت‌های امدادی دیگر اولویت‌های جمعیت هلال احمر خواهد بود.

ذاکریان با اشاره به خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر بیان کرد: این مجموعه رسالت ارزشمندی دارد که بخش گسترده‌ای از آن به خدمات رسانی به مردم و رسیدگی به افراد مضطر، چه در حوادث و بلا ها‌ی طبیعی و چه در حوادث جاده ای، مرتبط می‌شود.

وی افزود: همچنین بیش از یک قرن خدمات درمانی مختلف، رسیدگی به معلولان و نیازمندان و ارائه کمک‌های بشردوستانه از اولویت‌های فعالیت این جمعیت بوده است.

تلاش برای تحقق گام دوم انقلاب

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با تأکید بر بهره‎ مندی از ظرفیت‌های جوانان خوش فکر هلال احمر ادامه داد: این ظرفیت در کنار مسئولان تازه نفسی که امور را در دست گرفته اند نوید یک فصل جدید برای هلال احمر را می‌دهد؛ فصلی که با تحول در ارائه خدمات و افزایش ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی مستمر و پایدار در مواقع بحرانی و غیربحرانی همراه است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی که تحقق آن را از همه نهاد‌ها و سازمان‌ها مطالبه کردند تحقق الگویی برای تحول انقلابی در مجموعه هلال احمر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مقصودی که در تحول انقلابی مدنظر است افزایش کارآمدی، بازدهی و خدمات برای مردم است تا علاوه بر تزریق روحیه جهادی مجموعه هلال احمر از روزمره گی و حواشی مختلف خارج شود.

ذاکریان گفت: از همه دل سوزان جمعیت هلال احمر و افرادی که سابقه همکاری با این مجموعه را دارند و علاقه‌مند به تحول هلال احمر هستند تقاضا می‌کنیم که ما را از کمک خود محروم نکنند تا فصل جدیدی از خدمات را رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->